REGISTRŲ CENTRO KLIENTŲ SAVITARNA

Sąskaitos faktūros už paslaugas, įgytas Registrų centro klientų savitarnoje, yra formuojamos automatiškai kiekvieno kito mėnesio pradžioje.
Jas rasite prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos (jungtis reikėtų pasirinkus fizinio asmens rolę), spustelėjus viršuje esančią nuorodą „Mano pirkimai“ bei kairėje pusėje atsidarius nuorodą  „Sąskaitos“.
Noredami gauti duomenis, kas buvo daroma su registru prašome kreiptis į valstybės įmonę Registrų centrą. Registrų centro direktoriaus vardu turite pateikti laisvos formos motyvuotą prašymą. Prašymą galite pateikti atvykę tiesiogiai į Registrų centro klientų patarnavimo padalinį,  paštu arba elektroniniu paštu: info@registrucentras.lt.
 
Šiuo metu jūs galite gauti informaciją tik apie turtą, kurio savininkas ar bendraturtis esate.
Taip, galima. Užsakytą vieno nekilnojamojo turto objekto sąrašą "Kas domėjosi registru" reikia įdėti į pirkinių krepšelį, grįžti į nekilnojamojo turto objektų sąrašą ir užsisakyti kito nekilnojamojo turto sąrašą "Kas domėjosi registru". Norint sumokėti už paslaugą, reikia eiti į pirkinių krepšelį ir atlikti pavedimą.
Užsisakius paslaugas per elektroninę Registrų centro klientų savitarną, jas turite apmokėti, neišėjus iš savitarnos sistemos, o tiesiogiai per savitarną - per pasirinktą e-bankininkystės sistemą, nes kitaip sumokėta įmoka nebus prijungta prie  Jūsų užsakymo ir jis bus laikomas neapmokėtu. Siekiant, kad užsakymo būsena taptų "Apmokėtas" ir pasikeistų į  būseną "Vykdomas", jį reikia apmokėti tiesiogiai per savitarnos sistemą.

Registrų centro savitarnos sistemoje galima užsisakyti šias Juridinių asmenų registro el. paslaugas:

Apmokėtos paslaugos rodomos puslapyje "Mano pirkimai". Šis puslapis pateikiamas grįžtant iš el. bankininkystės sistemos po apmokėjimo už paslaugas.
Mokėdami už paslaugas RC savitarnos sistemoje per SEB banką, įsitikinkite, ar tikrai pasirinkote sąskaitą, kurioje užtenka lėšų (mokant el. bankininkystės sistemoje galima pasirinkti iš kurios sąskaitos norite mokėti), nes jeigu mokate iš sąskaitos, kurioje lėšų nepakanka, RC savitarnos paslaugų įsigyti nepavyks, nors SEB el. bankininkystės  sistema nerodys klaidos.
 
Registrų centro savitarnos sistemoje galima neatlygintinai pasirašyti PDF formato dokumentą Registrų centro kvalifikuotu sertifikatu (Registrų centro sertifikatų centro paslaugų vartotojams).