REGISTRŲ CENTRO KLIENTŲ SAVITARNA

Ar galiu už savitarnos sistemoje užsakomus darbus sumokėti banko pavedimu?

Užsisakius paslaugas per elektroninę Registrų centro klientų savitarną, jas turite apmokėti, neišėjus iš savitarnos sistemos, o tiesiogiai per savitarną - per pasirinktą e-bankininkystės sistemą, nes kitaip sumokėta įmoka nebus prijungta prie  Jūsų užsakymo ir jis bus laikomas neapmokėtu. Siekiant, kad užsakymo būsena taptų "Apmokėtas" ir pasikeistų į  būseną "Vykdomas", jį reikia apmokėti tiesiogiai per savitarnos sistemą.
Jeigu už Registrų centro klientų savitarnoje užsakytas paslaugas sumokėtumėte, atsijungę nuo sistemos, t.y. tiesiogiai per banką ar e-bankininkystę, turėtumėte pakartotinai atlikti mokėjimą, prisijungę prie Registrų centro klientų savitarnos, spustelėję "Krepšelis". 
Norint susigrąžinti piniginę permoką, turite pateikti laisvos formos prašymą grąžinti pinigus. Prašyme būtinai nurodykite pinigų susigrąžinimo priežastį, pateikto prašymo (užsakymo) numerį bei atsiskaitomosios sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti grąžinamus pinigus, numerį. Prašymą galite pateikti bet kuriame VĮ Registrų centro klientų patarnavimo padalinyje,  paštu arba faksu. 
 
Redaguota: 2013-11-06 14:29
Į viršų